Länge sedan!!

Tillbaka efter en pause frän bloggandet, fult upp med allt och lite till. Skolan, lektioner och gäster och så. Är helt slut och behöver en stud julledigt i jul ska jag bara ta det lungtoch sova.
¨
Stalljobbade i söndags och fick tid att städa mitt skåp, det vart väldigt fin efter att ha sät ut som ett bomb nedslag
FÖRE
EFTER
'
Glögghoppning (maskerad hoppning) ida, jag och Lisa hoppade 90 cm och klädde ut oss till John Blund. Jag hade pyjamas på mig och en nattmösa och Lisa hade en nattmösa på huvudet och ett gosedjur på förbyglen och zzz på shabraket!! Rundan slutase med 4 fel, ett stopp på ett hinder som skulle hoppas från två håll och och jag var inte riktigt med på att hon skulle stanna!! Men är nöjd ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0