shopping

Idag ska jag åka och shoppa lite på mellandags rean men allt är väll borta eller slutsålt nu efter som alla galna svenska redan varit där. Förhoppningsvis inte, först ska vi åka till lill hästen i stav ska kolla på en hopphjälm och så har jag ett presentkort där på 450 kr som jag fick som julklapp från jobbet!! Onoff är nästa stopp då jag ska köpa en wake up light, en väckarklocka som börjar lysa upp gradvis när den ska ringa så man vaknar skönt. behöver en sådan då jag går upp typ 10 min innan jag börjar skolan vilket ofta resulterar i en försening. Jag har inga problem att komma upp på helger när det är tävling. Förhoppningsvis ska vi till Hööks sen men man vet inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0