Allsvenskan omg. 2

Idag så var det hoppallsvenskan på mälarhöjden, Vi lastade vid 8 så det var ganska snällt:) I förklassen som var Lc startade jag som nummer ett och det var fem eferanmälda toatalt var det ca 35 starter jag hade en toppen runda felfri i både grunden och hoppningen vi höll andra placeringen hela klassen och ingen slog oss ;) 2:a var inte så dåligt, I lagklassen så fick jag allt press på mig eftersom jag var sista ryttaren, åååh så jobbigt det var. Han var fin hela banan inga intramp eller liknande men på väg till sista hindret slutade jag rida(vet inte varför) så han fick inte tillräckligt plats mellan hindrerna och rev, man jag är hur nöjd som helst, det var säsongens sista utetävling kanske finalen också på sorunda. Nu ska man tagga till klubbtävlingarna och vinna alla;) haha nej men ska försöka få en gulblå rosett iallafall.
BILDER KOMMER SENARE!'
//Katre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0