Gårdagen

Igår var det hoppning på schemat i tävlings gruppen. Först hoppa vi fram lite på böjt spår. När vi red fram tyckte jag att hon var lite seg och trött en det förstår jag, hon har haft mycket i huvudet den senast tiden tävling hit och dit och in i transporsten, och tävling på annan plats, hoppning dressyr om vart annat, träna, träna, träna!! OJ OJ hon måste vara helt slut så här mycket har hon inte gjort i hela sitt liv tror jag. I alla fall det gick super hon hoppade jätte fint och vi hoppa typ en bana på 90, en meter men på en oxer hoppa hon av 4 meter innan. Mitt fel för det mesta jag tror att hon inte klara det så jag driver och släper henne fram till hindret vilket jag inte behöver hon hoppar så fint ändå.
Summa sumarum så var det ett bra formbesked för finalen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0