Prao

Kollade runt på lite stor hästar på hastnet i går. Tänker inte köpa någon storhäst nu för jag står mitt imellan ponny och häst. Har prisic börjat känna Lisa ordenkligt och allt går bra och så är jag så kort växt så har lite svårt att rida dom stora hästarna och så har jag också 3 år kvar på ponny så jag tänker stanna kvar på ponny tills vidare och sen kanske köpa häst senare. Vem vet om några år kanske jag inte änns vill hålla på med hästar längre. Hittade i alla fall en jätte fin häst som gått MSV B:4 med vinst och hoppar 150 vet ej vad den kostar det stog inget pris.
Här är den!!
Har som sagt har jag prao denna vecka och på min kompis blogg kan ni läsa lite hur kul vi har!!!!
hahahahaha!!! Den är länkad som Hannah typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0