Tjjjaaa

Har inte bloggat på ett tag och det beror på att jag ganska mycket i skolan och även i stallet, aa men iallafall skriver jag om hela veckan nu i måndags så red jag en av ridskolehästar som heter Lakismo, han är född -93 men hur pigg och go som helst jag tycker att han är jättehärlig:), i onsdags så red jag i tävlingsgruppen på Robbie vi markade och det gick ganska bra, det som jag ska tänka på är att försöka hålla kvar formen och tempot istället för att rida i banhoppnings tempo när bommarna är så låga;), igår(fredags) så red jag lite dressyr på utebanan, jag hade hackamore på honom för jag ville prova hur han gick med det, och han var såklart jättefin, efter lite jogging på utebanan så skrittade jag en sväng ut med Paricia-Spader och Felicia:). Idag så var det teori och vi fick inte rida, istället för det putsade jag alla mina saker, friserade och lekte med han i ridhuset:). fick några bilder på han som jag kan lägga upp när elise har skickat dom till mig:P
här är lakismo:)
Nästa vecka så är det klubbbdressyr jag ska rida Lb:n om jag inte behöver byta till La:n, och sen nästnästa vecka är det allsvenska finalen på sorunda:)
min fiina prins:)
//Katre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0