Allsvenskan omgång 1

Hejsan!
Idag var det alltså allsvenskan hoppning på Haningebyggden. Det gick bra att komma iväg på morgonen. Vi lastade kl halv 8 typ. Eftersom alla från Nynäs åkte typ samtidigt så fick vi vänta jätte länge. Lisa tycket inte om att stå i transprot och förut gick det inte att lasta henne alls. Men nu går hon in men hon tyckte inte om att stå där inne hon var jätte nervös och ville vaken äta eller dricka från början, men så åt hon lite. Första klassen var en L:C alltså 80 cm. Framhoppningen gick bra och vi kom fel frit i grundomgången, fast vi var peta till våghindret. I omhoppningen rev vi ett hinnder för att vi kom lite för snävt till. Men jag är nöjd än då, sista ryttaren petade ner mig från plasering så jag kom precis utanför plasering.
Vi tog ut laget efter alla hade ridit och jag kom med i laget. Första ryttaren i vårt lag vägrade på ett hinder. Sen var det jag, framridningen gick super och resten av banan men vi rev våghindret det enda hinder  som jag var orolig för efter som jag var där och nudda förra klassen. Det andra ryttarna i vårt lag vart felfria. Så laget slutade på 4 Fel. Vi gick inte till omhoppning men fick sedan reda på att vi vart fyra. Vi fick roset, plaket och hanskar, hästgodis och något annat godis. Men precis när skulle åka, vi var halvägs in i bilen sa dom att resultatet var ändrat och att vi kom trea och skulle komma och byta roseter. Så i helhet är jag super nöjd med dagen!!!
Fina laget (VI KOM 3A BILDEN INNNAN DOM ÄNDRA)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0