Blött och trött

Idag hade vi friidrotsdag med skolan. Det gick ju så där för det rengnade ju ganska mycket. Vi han bara samlas och köra en gren, sen fick vi avbryta pga vädret. Det hjälpte inte till bättre väder eller gladare elever genom att vår id lärare så i ett torn med tak och säger saker som: det kan ju inte bil värre, det kommer inte bli något person bästa men vi gör så gott vi kan, eller sring med små steg så ni inte för stekningar eller något sånt. Men som tur fick jag skjuss av en kompis med bil till och från idrottsdagen.
Det vart en chil dag i skolan ist med kortspel på matten och film på no, so och sv så blev dagen okej. Man blir så trött av att kolla på film så man hållde på att somna på dom två sista lektionerna...
Nu vet jag inte hur jag ska orka med att rida idag. Jag ska rida två hästar, en privathäst och så klart Lisa i tävlingsgruppen. Idag är det dressyr så det är kul, det behöver vi!! Det skulle vara en klubbdressyr nu i helgen och vi skulle tävlat vår första LA men den vart inställd. Men det får bli en annan gång...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0