Dagens dressyrpass

Idag så red jag dressyr i ridhuset, när jag tog tyglarna så var känslan heelt underbar som man skulle rida på en fin dressyr häst som har gått höga klasser, haahaha, men så red jag fram skritten var bra traven var ännu bättre och även galoppen och avsakningarna var godkända! duktig poniehäst:) När jag började rida program så var ha fin första programmet och sen blev bara segare och segar, hmm jag tror att det beror på den tjocktjocka magen:P Red igenom båda programmen, och kan inte klaga på så mycket mer än att han blev seg, han vart svettig över hela kroppen som han inte brukar bli, så skrittade till gymnasiet och tillbaka, helt ensam, där har han gjort framsteg och även när man rider ut så kan han gå först hoppas att det har blivit bättre på terrängen också!:) Imorgon så ska jag rida terränträning på Robbie och rida ut på en unghäst som heter Benita kan lägga upp en bild på henne med:)
min fina prins
Benitaoch här är Benita helt underbart sööt ponny, :)
//Katre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0