Hemma från....

Hemma från skolan idag igen, har hosta och mår inge bra alls får se om det blir nånon ridning idag, egentligen så måste jag upp till stallet och träna på att rida dressyr program tills på söndag. Imorgon v´blir det terräng träning för att jag ska kunna vara med på startfälttävlan har inte ridit terräng sen början av sommaren, ojdå.
Har fullt upp hela helgen också, Lördag: Lekis teori,Terräng träning, och barnkalas plus att jag ska bada robbie och packa, intee kuul. Sen så på söndag blir det tävling,det är bara jag och Elise som åker från vårt stall, lastning klockan kvart i sju eller åtta kommer inte riktigt ihåg, ingen sovmorgon.
Sen har jag inte lagt upp någon bild på mina nya ridstövlar här är dom:
mountain horse 2899kr.
/kattre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0