Hoppning igen!!

Idag var det att rida på vanliga lektioner som gälde! Brukar inte få rida Lisa på dom här lektionerna men rider mest där för att få rida andra hästar än Lisa och det är kul tycker jag. Men idag fick jag rida Lisa det märks att hon börjar bli trött och jag tänker inte rida så hårt imorgon och på lördag så får hon spara sig till tävlingen. Men när vi hoppar brukar det inte vara några problem att bjuda till och hon hoppar riktigt fint nu. Och idag var det  inget undentag!! Tog lite bilder på henne och mig idag som jag tror blev fina!!
Som ni reda läst hoppas jag kommer jag att dela denna blogg med Katre ska bli kul. Men jag kommer så klart att dyka upp på bloggen med jämna och ojämna mellanrum!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0