Sjuuuk

Igår så stalljobbade jag hela dagen från klockan  07.00-18.00, allt gick bra och snabbt förutom att jag tappade bort min mobil, hahha, vi letade efter den absolut överallt alla rum som fanns i stallet, utebanan, hagarna vart vi hade varit men så hittade vi inte den, när vi tänkte cyckla hem så frågade Jama mig om vi hade kollat mellan utebanan och privathästarnas hage då sa jag aa fast bara hälften av den vägen, så gick vi kolla där  igen och där låg den:P hade 35 obesvarade samtal.:D
Iallafall så är jag hemma och sjuk, hosta, ont ihalsen, osv. Ska försöka bli frisk tills på onsdag då har vi fotografering i skolan:).
Startlistorna har kommit ut till tungelsta, i första klassen Lb:1 så rider jag näst sist av alla och i andra klassen Lc:2 rider jag som nummer 13. Det ska bli kul det är våran första dressyr på bortaplan.
//Katre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0