Startfälltävlan

Igår var det startfälltävlan allt gick väldigt bra och först gick vi banan till häst. Lisa hade lite damp och ville inte gå först men sen fick jag henne att gå först. När vi kom tillbaka fick jag gallopera från stall dörren ut till stallplan för att hon inte ville gå. Vi får nog ta och öva på att gå först och att gå själv.
Dressyr: Framridningen var helt okej ibland funkade det inte att göra halt. Jag tror det beror på att hon tror att hon får gå när alla andra går. Men själva programet gick bra utom några små fel men annars gick det bra!!!
Hoppning: Framridningen gick bra och hon hoppade bra. Själva banan gick bra vi var 0:a men det var inte vår finast ritt vi har gjort men 0:a blev vi i alla fall och det är jag nöjd med!!
Terrängen: Framhoppningen var jätte bra och hon var lagom pigg och framåt. Banan gick det super fint förutom vid vattent då hon stanar sen går hon. Jag var jätte nöjd för det gick så bra hon gasade vi rätt tillfälle och kom tillbaka i rätt tid!! Det ända vi behöver ändra är mina läder så jag kommer upp lite mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0