Stressigt

Idag hade vi fotograferning i skolan så jag kom sent till stallen. Men som tur var skulle  Lisa bara gick en lektion idag så medans hon gick lektion rotade jag igenom skåpet på loftet och kom på att jag kunde börja packa till tävlingen imorgon redan idag för imorgon blir det lite stressig jag ska stalljobba, ha teori lektioner med barnen, rycka Lisas enlediga man, rida, packa, knoppa (orkar inte gå upp kl 5 på söndag för att hinna knoppa) och jag vet inte om jag har glömt något det har jag säkert.
Till dagens uteritt, jag och Katre red till en vik och försöke få hästarna och gå i vattnet. Det var ganska svårt eftersom ingen av hästarna ville. Men tillslut fick Katre i Robbie i vattnet och sen fick jag ta dragis bakom Robbie så fick vi i Lisa också. När vi kom tillbaka till stallet han jag bara ta av sadel och träns, svampa av och ta av benskydd och boots sendan var det bara att slänga sig på cykeln och cykla till jobbet. Stresig helg!!!
Kanske inte hinner blogga så mycket i helgen, har fult upp men uppdaterar så gott jag kan sen om tävlingen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0