Täävling

Haninge 4/9

Ryttare:
• Kavaj
• jacka
• Mjukisbyxor
• Vita ridbyxor
• ridhandskar
• kort spö
• sporrar
• Hjälm
• Säkerhetsväst
• stövlar

Häst:
• Fleecetäcke (kanske)
• Ryktväska
• Handduk
• Benskydd, boots
• Sadel
• träns
• Nummerlapp
• Schabrak(en hel vit, andra med Nrk logo på till lagklassen)
• Öronhuva

Transport:
• Lädergrimma
• Grimskaft
• Transportskydd
• Svansskydd
• Täcke
• Hönät
• Vattenhink
• Vattendunk 
• Foder(kraft,morötter, betfor)

Övrigt:
• Pengar
• Videokamera
• Mat

Det här är packlistan, jag ska packa allt imorgon så det är gjort tills på söndag.  Jag startar som nummer nio i 80:cm. Vi ska lasta kvart över 7 på söndag så det blir väldigt kort sovmorgon till halv 6 typ.

Idag så red Jag och Elise ut,ni får läsa från Elises inlägg vart vi red för jag årkar inte skriva allt:P

bjuder på en sån bild:D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0