Tungelsta dressyr

Ja i söndags så var det tävling på Tungelsta Ridklubb, vi lastade kvart i åtta så det var ganska bra tid och vi behövde inte åka så långt:P, när vi kom fram så var det dags för elise att rida fram tyvärr så såg jag inte hennes ritt för parkeringen var ca 8minuter från ridklubben skit jobbigt:/
Men så var det dags för mig och börja rida fram, på framridningen så kändes han fin och pigg, inne på banan så var han hur fin som helst  fast seg enligt mig men Marika tyckte inte att det såg ut som det, iallafall så tyckte jaag inte att det gick så bra, då kommer Marika till mig och säger att jag ligger tvåa jag ba vaaa? jag skulle aldrig tro att det gick såå bra, jag var nummer 13 av 17, det var fyra stycken till som skulle rida och mitt hjärta höll på att hoppa ur ingen hade ridit ihop fler poäng än mig tills sista startande som slog mig och så kom jag trea men jag är glad ändå:).(glömde en volt i programmet sm drog av 2poäng:/)
Andra klassen så var han också hur fin som helst och känslan var på topp inne på banan, jag var sista startane och kom sexa hur nöjd som helst med det också, det var 24 starter. Jag vann pälsglans,silikon gummisnoddar, makam och en mössa:) och så klart två rosetter och två plaketter.
Har inga bilder, men filmer på båda ritter och även prisutelning:)
Filmerna kommer imorgon"!:)
//Katre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0