Helgen

I helgen har det varit fullt upp. I lördags var det hoppträning för Pelle som är en hopptränare utefrån ridskolan. Det gick bra. Lisa var väldigt fin och skötte sig riktigt bra!! Fick en del bra tips och råd som jag ska tänka på. Han sa att jag och Lisa är väldigt tajmade med varanda och stöttar upp varandra om den andra gör något misstag, vilket är väldigt kul att höra. Vi hoppade en banan på ca 90cm
'
I söndags var det dressyr tävling hemma bara en klubbtävling. Vi red L:A 1 och det kändes inte riktigt bra när vi kom ut från banan men fick fick bra betalt och fick 263p, 69,21% vilket jag är riktigt nöjd med. Tyvärr vart det ingen plasering vi vart petade av sista ryttaren med en poängs marginal så det var riktigt surt men jag är nöjd ändå!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0