Shame On You!!!

Riktigt dåligt! Riktigt dåligt!! Skäms över mig själ för det var en hel vecka sedan jag uppdatera bloggen. Och det har ju inte varit någon händelse lös vecka heller!!! Nej nya tag igen!! Skriver lite om vad ni har missat!!!
Tisdags var det dressyr träning som gällde försökte rida program men det är inte lätt när man inte ena kommer ihåg dem!! Fin var hon iallafall!
Onsdag: red för en dressyr tränare från jursta och det var kul och lärorikt lärde mig mycket och Lisa var väldigt fin dessutom!
Torsdag: konditions träning på Lisa som var väl behövd och sen red jag på benita på kvällen så mina ben var slut dagen efter!!
Sen har jag varit borta hela helgen så jag har inte hunnit gjort mycket annat;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0