Tisdag

Idag markade jag lite på Lisa, slutade lite tidigare i skolan så jag åkte till stallet direkt så jag han rida lite tidigare. Lade bommar på långsidorna på kanske 12 elr 14 m avstånd och så galopperade jag över dem. Först hade vi svårt att hålla galoppen över och mellan bommarna så jag lade en volt över den första bommen och fortsatte galoppera på den volten ett tag sen tog jag också bom nr 2. Det vart lättare sen när jag kom på hur jag skulle göra. Hov var något stark och vek in huvudet ibland men i övrigt var hon fin.
Hon skulle gå lektion efter så jag fick tid att putsa mina stövlar men något slags puts, glans, fett medel som mamma har köpt det är kladdigt och har samma konsistens som snor typ och så klart lyckades jag spilla ut halva burken på mig själv men skillnad vart det iallafall!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0