Torsdag

Igår torsdag var det fullt upp i stallet! Jag slutade efter lunch i skolan så jag passade på att ta en privatlektion, vi skulle ha tränat inför tävlingen som vi skulle åkt på idag men eftersom en häst i stallet blivit sjuk så kom vi tyvärr inte iväg. Synd eftersom jag och Lisa ville plocka rosetter! Men men vi tränade på La 1 som vi ska rida på söndag på klubbtävlingen. Det gick väldigt bra och Lisa var fin dock några små saker att fin slipa på men annars helt ok!!
Sen vart en ridlärare sjuk så jag fick hoppa in och ha lektion men lektionen efter skulle jag rida men som tur kom en vikarie och dem kunde göra i ordning min häst. Det gick helt ok att rida. Lektionen efter var vikarien tvungen att gå så den fick jag också ta så det var ett väldigt hoppade från häst till lektion;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0