<3

Första dagen idag som jag red seriöts på Lisa sedan hon vart halt. Ibörjan gick det skit och jag funderade på om jag bara skulle släppa tyglarna och bara låtan henne trava, men hittade knapparna  tillslut och hon gick riktigt bra, fast så klart jag inte red så seriöst vi sätter ju igång henne nu. Galloperade också på henne för första gången på evigheter. Hon har inte tappat allt som jag trodde (dessvärre en del kondis) men det fick mig att bli helt lyrisk och blev helt förälskad i henne.
'
Hade lektion för lärningarna idag och det var övergångar och tempoväxlingar som stod på schemat. Lektionen gick för det mesta bra men jag tappa helt bort tiden och vissa andra saker för den delen. Men som sagt i övrigt gick det bra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0