Dåligt!

Tyvärr så har inte tiden räckt till för att hinna blogga, så tar allting på en gång nu.
Lördag
Tog sju bussen till stallet från Lidatorp.. Trött som f*n men att vara i stallet piggar alltid upp, jag och Fanny skulle ju hoppa på morgonen, men iallafall så började jag borsta Robbie, han har fått på sig ett täcke eftersom han fryser nu när det har blivit kallare, gullet. På med utrustningen och in till ridhuset. Skrittade fram travade och galopperade, sedan hoppade vi fram på ett litet kryss som tillslut blev en oxer, studs och även fem å halvan, sista språnget på oxret låg på 1 meter och det är inga problem alls för honom! Fin, lyhörd och pigg häst, tummen upp.
Efter hoppningen var det dags för Uteritt på dante, jag och Fanny red till kvarnängen och klättrade 2ggr, men sedan så började det snöa så mycket att vi nästan inte ens såg varandra och fick vända hemåt,
Och sist hade jag lektion för lekis barnen som fick lära sig olika hindertyper
Bra dag helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0