Min lilla älskling

Lastade helt själv idag eftersom Fia (min trämare) är hemma. Vilket gick bra, det var första gången det bara var jag och Lisa som lastade. Tog in Lisa från hagen  tillsammans med en annan häst och jag släppte dom så dom följde efter mig in i stallet. Och så hämtade jag alla sker jag behöver, tog Lisa som redan börja frusta inne i stallet. Men det gick bra fick säga till henne först men sen gick hon in utan att stanna på andra försöket!!! Och så gick vi in några gånger utan problem!! Duktig ponny!! Eftersom jag inte hade någon som var med så kunde vi inte stänga för bomen eller luckan en det gick bra ändå, hon stod lungt och stilla tills jag sa åt henne att backa ut!!!!
'
Ska till stallet nu och ha marikas lektioner eftersom hon knappt kan prata. Se hur det går, sen ska jag antagligen rida på Lisa i tävlings gruppen!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0