Änkligen

Kom till stallet tidigt idag för att gå med Lisa, gick i 25 min och sen kom min ridlärare och sa att vi skulle longera henne för att titta om hon fortfarande var halt. Och det var hon inte!! Så jag ska börja sätta sigång henne på måndag!! Hoppas det håller, änkligen får jag sitta på henne igen!!:D
'
Hoppning i tävligs gruppen idag också, hoppade på Julia som skötte sig riktigt fint. Inga bocksprång här inte. Dock protesterade hon lite när hon inte fick springa som hon vill och så blir det lite jobbigt för henne för hon hoppar inte så bra med frambenen så hon är tvungen att hoppa jätte högt över. Men, men det lär hon sig med tiden hon är som sagt 6 år.
´
( försökte mig på att rita dagens övning men det vart inge bra!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0