Lördag

Igår var det Lördag och jag stalljobbade hela dagen lång igenkligen stalljobbade jag ist för katre eftersom hon är skadad. Hade teori med lekis barnen på förmiddagen, så gulliga barn som har så mycket att säga så att dom pratar i mun på varandra! Vi gick igenom ridvägar och dom lyssnade bra men om dom lärde sig något vet jag inte men det hoppas jag! Sen red jag på Julia på eftermiddagen och hon skötte sig riktigt bra inga bocksprång, hon sparkade inte änns bakut! gick sedan med Lisa som rullade sig så fort hon kom in i ridhuset. Sen skulle hon resa sig upp och då slet hon sig och sprang iväg! Hon har nog lite mycket energi! Är så sugen att rida på henne, kan
inte vänta tills vi kan börja träna igen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0