Lördag

Har varit sjuk två dagar och inte varit i stallet, men idag så åkte jag ner dit vid 11 red på zowie, en väldigt fin häst, stor och svart;) jag ska ta hand om henne i ca 2 veckor med en annan tjej, ska bli väldigt skoj:), sen var det ponnycup i stallet hjälpte till på banan och sedan på kvällen red jag på Robbie, det fick bli barbacka igen, han var väldigt pigg men ändå fin, red lite skänkelvilningar och även mycket på volten, blev en lång dag i stallet.
Juste tog hand om Dante också borstade och gosade, sedan fick han gå i ridhuset, när jag släppte han började han galoppera direkt och även måååånga bocksprång blev det:p bilder kommer när Mariam har skickat dom till mig;)
//katre


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0