Lyckad lektion

Bra dag idag! Kom till stallet pussade på Lisa sen gick jag med henne 25 min i ridhuset, hon lade sig ner och rullade sig i ridhuset! Så gullig! Borstade sedan på henne hon var väldigt gosig, hon har nog inte fått så mycket sällskap där hon står ute i boxen. Tur att jag ska gå med henne varje dag nu! Sen var det tävligs gupps ridning och jag red på Juila. Hon var duktig tycker jag näe vi travde och skrittade men när vi skulle galoppera fram  så sparkade hon först och hade sig. Vi markade så sen skulle vi galloper över bommar och så galloperade vi över dom några gånger i full fart och sen stannade hon och bockade av mig!! Jag tappade luften men kunde hoppa upp igen och då bockade hon engång till. Konstig lektion först ramlade Katre av Tunika och fick åka hem och sen fick Linda bryta för hon mådde dåligt och sen bockar Julia av mig!! Vilken Lektion!!!
Fin bild

Kommentarer
Postat av: Fanny P

Nu tycker jag att ni ska blogga bättre! Minst två inlägg per dag tack!

2012-01-22 @ 00:24:16
URL: http://hastsystrarna.blogg.se/
Postat av: Elise

Haha jag vet ska bli bättre på det!

2012-01-22 @ 17:12:49
URL: http://ryttarboken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0