Veckan,

Ja har inte bloggat ett tag, börjar med onsdag då.
Åkte till stallet red dressyr på zowie i ridhuset, hon var pigg som vanligt men det gick faktiskt ganska bra kan jag säga,
Sedan skulle jag rida lektion på tunika,redan från början så kändes hon pigg och på tårna, efter traven och galoppen i ena varvet kom det som jag hade väntat på ganska länge, hon BOCKADE och ja jag ramlade av, först så kändes allt bra osv, tappade andan bara och satt upp igen , efter ett tag kände hur jag fick ont i benet. Jag satte av och kunde inte gå på benet typ... Hemma så svullnade benet upp vid låret, satt hemma och sov i 2 dagar och sedan var det bara upp och hoppa igen, tur att det inte gör så ont längre.
Idag så var det Uteritt på schemat, mamma på zowie och jag på dante, vi skrittade ca en timma, mysigt var det:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0