Oj,Oj

Oj vad dåligt jag har uppdaterat bloggen. Nej nu får jag skärpa mig. Får lite dåligt samveta att jag har svikit er läsare!! Men här kommer en snabbis på vad jag inte har skrivt om!!!
'
Onsdag hade lektioner för att Marika  deras ordinarie ridlärare lät som jag vet inte vad men det gick bra men några missar av mig bara!! Och så så var det såklart tävlings grupps ridning och Lisa skötte sig galant och bar jätte duktig!!
'
Torsdag markade på julia och hon skötte sig bra, kul att rida på jullan igen
'
Lördag hade lekis teori på morgonen och sen red jag ut på lisa och klättrade men kund inte klätra så många gånger som jag ville pag av tidsbrist och så hade vi julia med oss som inte orkade så mycket. Bra för kondisen!!
'
Söndag var det hopptävlig och jag red clear round 60cm på julia för lisa har inte hoppat något sen hon vart halt. Hon skötte sig galant och hoppade jätte fint. En fin fel fri runda som belönades med en fin rosett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0