Onsdag, torsdag

Red på Lisa i tävlinggruppen igår, vi hade mark och det var lite sits träning som gällde. Red mest på bommar på böjt spår och där tycker jag att hon skötte sig, men jag tycker att hon hängde i handen och jag tyckte att vi inte hade mycket energi så vi orkade inte med det. Dessutom hade jag träningsvärk och det gjorde ju inte saken bättre!!

Idag red jag på vanligt ridpass och förväntade mig att inte få rida på lisa. Men så fick jag henne och så var det hoppning och vi har inte hoppat tms på länge så det var kul! Hon hoppade jätte fint och tyckte det var kul dock var hon något pigg men det gick bra ändå. Jag hade fortfarande kvar min träningsvärk men det gick bra ändå!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0