Stilfälltävlan

Idag har det varit stilfälttävlan på vår klubb och jag och Lisa var med i 60 och 80 cm. Första klassen gick bra tycker jag Lisa var sjukt taggad och for runt hela banan som en raket så man fick nästan inte stopp på henne. Då blir hon också stark och det var det vi fick lite nerdraget på med stilpoängen men jag är nöjd ändå! 7,3 fick vi och vi hamna precis utanför placering. Nästan standard så det man kanske ska räkna med??;) I klass 2 var hon jätte taggad och visste vad som komma skulle hon hoppade och kunde inte riktigt stå still i startfollan men vi kom iväg tillslut och jag tycker att hon hoppa jätte fint och vi vart 0:à även här men vi fick dåliga still poäng 6,6. Hon vart lite trött och då blir och tung och stark men jag är nöjd med ritten ändå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0